Продавець IBOX-SHOP розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
800 відгуків
ЗНИЖКИ -50% НА ТОП ТОВАРИ ! ВІДПРАВКИ ЗАМОВЛЕННЬ З М.ОДЕСА! Перейти до каталогу
ibox-shop
+380 (99) 260-20-20
+380 (67) 459-68-49
Кошик

Поширені питання

  • Ви здійснюєте доставку до квартири і підйом на поверх?


    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Вартість ручного заносу в квартиру залежить від габаритів техніки, складності підйому і наявності ліфта (куди товар поміщається в упаковці) і обумовлюються в індивідуальному порядку.
  • Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

    На жаль, в даний момент ми працюємо тільки на території України.
  • Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі "Нова пошта" ?

    У відділенні кур'єрської служби «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 5 днів.
    По закінченню цього строку товар повертається відправнику.
  • Є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі ?

    На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю і оформити нову заявку.
  • Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення ?


    У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце – просимо Вас відразу ж повідомте нам про подію за телефоном: +38(099)2602020
  • Чи можливо купити товар в розстрочку ?

    На жаль, в даний момент можливості придбавати товари у розстрочку немає.
    Якщо Ви є клієнтом Приватбанку, ми можемо запропонувати Вам розглянути варіант оформлення замовлення за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами».
  • Какова процедура оформления "Мгновенной рассрочки" от ПриватБанка ?

    Для оформления "Мгновенной рассрочки", Вам необходимо добавить заинтересовавшие Вас товары в "Корзину" и выбрать способ оплаты покупки «В кредит». Далее необходимо выбрать желаемый вид кредита — "Мгновенная рассрочка".
    Данная слуга доступна только владельцам карт ПриватБанка.
    Оформление "Мгновенной рассрочки" от ПриватБанка возможно на срок от 1 до 24 месяцев.
    Каждые 30 дней с момента оплаты товара, банк будет автоматически списывать с Вашей карты сумму платежа равными частями. 
    Обов'язковою умовою для оформлення замовлення є наявність на карті коштів у сумі, еквівалентній сумі першого платежу.
    Сума комісії по сервісу «Миттєва розстрочка» — 2,9 % щомісяця. Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі використання кредитної карти Приватбанку, з Вашої картки може бути стягнутий додатковий відсоток за використання кредитних коштів.
    Для отримання детальнішої інформації щодо умов погашення кредиту, Ви можете звернутися в службу підтримки Приватбанку.
  • Яка процедура оформлення замовлення за допомогою «Оплати частинами» від Приватбанку ?

    Для оформлення замовлення за допомогою послуги "Оплата Частинами" від Приватбанку, Вам необхідно додати цікаві для Вас товари в "Корзину" і вибрати спосіб оплати покупки «Оплата частинами».

    Будь ласка, зверніть увагу, що ця послуга надається:
    - для певних товарів, біля яких присутній спеціальний знак "Оплата частинами"

    - доступна тільки для власників карт Приватбанку.

    Оформлення послуги "Оплата Частинами" від Приватбанку можливе на термін від 1 до 9 місяців.
    Кожні 30 днів з моменту оплати товару, банк буде автоматично списувати з Вашої картки суму платежу рівними частинами.

    Обов'язковою умовою для оформлення замовлення є наявність на карті коштів у сумі, еквівалентній сумі першого платежу.

    Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі списання платежу з кредитних коштів карти, додатково утримується 4% комісії за платіж.
    Вартість придбаного товару не може бути нижче 300 грн. Для того, щоб дізнатися максимальну суму покупки по сервісу — відправте SMS на номер 10060 з текстом chast.

    Для отримання детальнішої інформації щодо умов надання послуги, Ви можете звернутися в службу підтримки Приватбанку.

    Після заповнення форми на нашому сайті, з Вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження умов доставки Вашого замовлення.

  • Есть ли возможность оплаты заказа платежными картами Visa и MasterCard ?

    Да, у Вас есть возможность оплатить заказ картами Visa и MasterCard.

    Обращаем Ваше внимание, что Вы можете оплатить заказ онлайн картой Visa и MasterCard.
    При оформлении заказа у нас на сайте, в графе "Оплата" Вам нужно выбрать «Visa/MasterCard»

    После этого Вы будете переадресованы на страницу системы безопасных платежей, где Вам необходимо подтвердить оплату.

    Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, на кого оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі посвідчення особи.

  • Можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону ?

    Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard.
    Проте, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну з боку Вашого банку. Враховуючи це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.
  • Куди здійснюється доставка товару ?

    Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим та деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

    Ви також можете самі забрати замовлення в нашому магазині й у відділеннях "Нової Пошти".

  • Як я можу оплатити своє замовлення ?

    Зараз доступні такі способи оплати:

    - готівкова оплата;
    - накладений платіж
    - безготівкова оплата
     

  • Як здійснюється доставка по Україні ?

    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" або будь-якою іншою компанією-перевізником вказаних на нашому сайті.Вартість доставки товарів визначається за тарифами компаній-перевізників.
     

  • Чи ви є платниками ПДВ/ які док-ти ви надаєте при оплаті товару за б/н розрахунку ?

    Наша компанія не є платником ПДВ. При отриманні замовлення юридичним особам у пакеті документів передається видаткова накладна, рахунок-фактура, реєстраційні документи ФОП та гарантія.

    При оплаті готівкою наша фірма надає пакет документів товарний чек, гарантію і на ваше прохання свідоцтво про реєстрацію ФОП.
     

  • Як можна оплатити замовлення готівкою ?

    Оплата готівкою при отриманні товару можлива на офісі компанії продавця.
    Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
    На підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек та гарантійний талон.
  • Как оплатить товар по безналичному расчету? Являетесь ли вы плательщиком НДС?

    Вы можете оплатить заказ банковским переводом либо с помощью платежных карт Visa и MasterCard любого банка.

    Позвоните или напишите нам и мы отправим Вам счет-фактуру по электронной почте или по факсу. Мы не являемся плательщиками НДС и налога на прибыль на общих основаниях.

    При получении товара вы получите все необходимые документы:

    - счет-фактуру; 
    - расходную накладную; 
    - регистрационные документы ФЛП(по запросу);

    - гарантийный талон

    Оплатити замовлення картами Visa і MasterCard можна тільки при оформленні замовлення через сайт

  • Що потрібно для отримання товару, сплаченого за безготівковим розрахунком ?

    Для приватних осіб:

    - паспорт.

    Для юридичних осіб і СПД:

    - довіреність, виписана на пред'явника
    - копія свідоцтва .

    Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із засвідченням видаткових накладних круглою печаткою підприємства.

  • Возможна ли оплата заказа банковской картой ?

    Вы можете оплатить заказ онлайн любой картой Visa и MasterCard любого банка без комиссии.
    Оплата с помощью платежных карт осуществляется следующим способом:
    во время оформления заказа на сайте, Вам будет предложено сделать выбор способа оплаты. В графе "Оплата" вам нужно выбрать «Visa/MasterCard». После этого Вы будете переадресованы на страницу системы безопасных платежей ПриватБанка, где Вам необходимо будет подтвердить оплату.
    Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, ПІБ якого оформлений замовлення, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
  • На какие товары предоставляется гарантия ?

    На товары в нашем магазине предоставляется гарантия, подтверждающая обязательства по отсутствию в товаре заводских дефектов. Гарантия предоставляется на срок от 2-х недель до 36 месяцев в зависимости от сервисной политики производителя. Срок гарантии указан в описании каждого товара на нашем сайте. Подтверждением гарантийных обязательств служит гарантийный талон производителя, или гарантийный талон ibox-shop ( ibox-shop ).

    Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом вироба або керівництвом по його експлуатації).
     

  • Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням ?

    Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри (СЦ), авторизовані виробниками.
    Адреси та телефони сервісних центрів (СЦ) Ви можете знайти на гарантійному талоні.

    Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначаються:

    • модель;
    • серійний номер;
    • гарантійний термін;
    • дата продажу товару.
     

    Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації.

    Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.

  • Где и как можно произвести обмен или возврат ?

    Обменять или вернуть товар можно в офисе нашей компании.

    При возврате товара нужно иметь при себе паспорт. Мы вернем деньги в день возврата товара или, в случае отсутствия денег в кассе, не позже, чем через 7 дней.

    Если вы живете не в Херсоне, можете отправить товар обратно тем же способом, которым вы его получили, например с помощью "Новой Почты". Если у товара сохранён товарный вид и упаковка, мы обменяем его Вам, после осмотра и выданного заключения авторизованного сервисного центра находящегося непосредсвенно в Вашем городе и вернём деньги.
     

  • Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період.

    Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

    Для цього, будь ласка, надайте нам:

    - товар з повною комплектацією;
    - гарантійний талон;
    - документ, що підтверджує оплату;
    - висновок сервісного центру (СЦ) з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

  • У яких випадках гарантія не надається ?

    Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

    - порушена цілість гарантійних пломб;
    - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
    - порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
    - було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
    - неправильно заповнений гарантійний талон;
    - серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

    - природний знос чи вичерпання ресурсу;
    - випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
    - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
    - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
    - пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
    - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

    Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.

  • Є можливість обміняти / повернути товар ?

    Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після покупки.
    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.
  • Где и как можно произвести обмен или возврат ?

    Обменять или вернуть товар можно в офисе нашей компании: г. Херсон, пр. Ушакова 26 Б. График работы указан на сайте ibox-shop . Телефон: +38(099)2602020. Пожалуйста, убедитесь, что товар не был в употреблении и не имеет следов использования.

     

    При возврате товара нужно иметь при себе паспорт. Средства будут возвращены в день возврата товара или, в случае отсутствия денег в кассе, не позже, чем через 7 дней.

    Якщо ви живете не в р. Херсоні, можете надіслати товар назад за допомогою "Нової Пошти". При оформленні відправки товару вкажіть наступні реквізити:
    Одержувач – ФОП Варченко В. В.;
    Вид доставки — Склад-двері;
    Адреса — р. Херсон. пр, Ушакова, 26
    Послуги "Зворотна доставка" і "Накладений платіж" необхідно скасувати;
    Оплата доставки — за рахунок Одержувача.

  • Поширюється гарантія на уцінені товари ?

    Так, гарантія поширюється і на товари з категорії «Уцінка».
    Ми обов'язково фіксуємо зовнішній стан товару на момент його продажу.
  • Який у вас графік роботи?

    Ми працюємо за наступним графіком:
     

    Понеділок

    09:00 - 19:00

    Вівторок

    09:00 - 19:00

    Середа

    09:00 - 19:00

    Четвер

    09:00 - 19:00

    П'ятниця

    09:00 - 19:00

    Субота

    10:00 - 16:00

    Неділя

    10:00 - 14:00

  • На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити ?

    Ви можете залишити свою адресу електронної пошти або написати на наш box72@ukr.net і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності, попередньо узгодивши з Вами його вартість.
  • Що робити, якщо оплачений товар не доставлений ?

    Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за якимись причинами) Вашого товару в офісі перевізника, після з'ясування причини - ми протягом 2 — 3 днів надішлемо Вам новий товар.
  • Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю ?

    У вас залишаються два документи, які підтверджують наше з Вами співробітництво: виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату вказує наш розрахунковий рахунок, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед Вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку Вам привезе кур'єр або .

    Таким чином, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає Закон "Про захист прав споживачів".
     

  • Яка гарантія, що запропонований товар не підмінять в дорозі ?

    Будь-який товар супроводжується заповненим гарантійним талоном, номер якого ми фіксуємо у себе в базі і в якому вказано його серійний номер. Таким чином, будь-яка підміна виключена.
  • Можливо під'їхати до Вас в інтернет-магазин і купити товар на місці, не оформлюючи попередньо замовлення ?

    У зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не розміщуємо товари на офісі компанії. Тому, щоб необхідний Вам товар був у наявності на складі інтернет-магазину, просимо попередньо оформити замовлення.
    Ви можете оформити попереднє замовлення через сайт або зателефонувавши нам за телефонами:

    +380992602020

    +380674596849

     

  • Може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання ?

    Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки та оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
  • Як скасувати замовлення ?


    Ви можете скасувати замовлення за телефонами:


    +380992602020

    +380674596849

     

  • Зворотний зв'язок

    Зворотній зв'язок:

    Лист буде надіслано нам на електронну пошту . Ми докладемо всі зусилля для того, щоб відповісти вам максимально швидко.

  • Я можу обміняти або повернути товар ?

    Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

    - товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
    - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
    - збережені всі ярлики, пломби і заводське маркування.

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру (СЦ), авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

    Оформити заявку на повернення можна написавши нам на ел.пошту або зателефонувавши на номер +38(099)2602020.

  • Можливо оплатити замовлення картою при отриманні ?

    В даний момент, на жаль, відсутня можливість оплатити замовлення платіжною карткою при отриманні (з допомогою POS-терміналу).
    Однак, Ви можете оплатити замовлення онлайн картою Visa і MasterCard або оформити замовлення з зазначенням безготівкової форми оплати.
    Уточнюємо, що послуга оплати карткою доступна тільки при оформленні замовлення на нашому сайті https://ibox-shop.prom.ua/.
    Для цього при оформленні замовлення у нас на сайті, Вам необхідно вибрати відповідний вид оплати.

    Після оформлення заявки на сайті — наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення інформації щодо доставки Вашого замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner