Продавець IBOX-SHOP розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
666 відгуків
ЗНИЖКИ -50% НА ТОП ТОВАРИ ! ВІДПРАВКИ ЗАМОВЛЕННЬ З М.ОДЕСА! Перейти до каталогу

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем. Просимо вибачення за тимчасові незручності.

ibox-shop
+380 (99) 260-20-20
+380 (67) 459-68-49
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін: Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення можливе за наявності: цілісності товару (без видимих ​​слідів використання - подряпин, тріщин, потертостей тощо), упаковки та комплектації товару. Терміни повернення та обміну: Зворотна оплата доставки товару здійснюється з допомогою покупця. Умови повернення товарів належної якості: Відповідно до Закону України «Закон про захист прав споживача» ви можете здійснити повернення товару протягом 14 днів з моменту його покупки. Щоб скористатися поверненням, будь ласка, переконайтеся що: - товар, що не має слідів використання - таких як: подряпини, тріщини, потертості, немає ознак змін у програмному забезпеченні (не було встановлено сторонніх програм тощо) - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки, захисних плівок та наклейок, пломб тощо. - збережено всі ярлики, заводське маркування та упаковка товару Щоб уникнути непорозумінь, при отриманні товару через транспортну компанію обов'язково перевіряйте його відразу у відділенні компанії перевізника ! Претензії не приймаються, якщо товар не було оглянуто у відділенні пошти !

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner