Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка Новою поштою здійснюємо протягом 1-2 днів. Замовлення зроблені до 16-00 відправляються того ж дня. Оплата післяплатою за послуги згідно з тарифом Нової Пошти 20 грн. +2% суми замовлення. Послуга післяплати оплачується окремо від доставки. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні – 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення, то товар буде повернено на склад продавцю. Якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь. Щоб уникнути додаткових витрат на комісію, радимо проводити оплату за реквізитами, зазначеними на сайті на розрахунковий рахунок ФОП. Весь габаритний товар від 20 кг відправляється тільки за передоплатою, розрахованою з вартості доставки в обидві сторони.
- Покупець може зробити замовлення за умови оплати замовлення Пром-оплатою.
- Відправлення замовлень доставкою Укрпошта здійснюється після повної оплати замовлення і тільки тарифом Експрес. Відправлення товару через "Укрпошта", покупець оплачує згідно з тарифами перевізника.
- Відправлення замовлень доставкою Meest ПОШТА здійснюється після повної оплати замовлення. Відправлення товару через Meest ПОШТА, покупець оплачує згідно з тарифами перевізника.
- ДОСТАВКА ПО МІСТУ: Доставка по місту - 500 грн Доставка за містом від 800 грн. Отримати консультацію та замовити доставку товару можна за телефоном: +38(099)2602020
- БезкоштовноСамовивіз із магазину ibox-shop у місті Одеса: Ви можете самостійно забрати товар з Вiд.№31 вул.Героїв Оборони Одеси (раніше Героїв Сталінграда), 52 у місті Одеса. При цьому ви заощаджуєте кошти за доставку товару. Більше інформації про магазин ви можете знайти на сторінках «Про нас» та «Контакти».
Способи оплати
- «ПромОплата» - новий безпечний спосіб онлайн-оплати при купівлі товару в нашому інтернет-магазині. - Ви вибираєте в каталозі товар з логотипом «ПромОплата»; - При оформленні замовлення вводите свою карту. - У цей момент сума замовлення знімається з Вашої картки і зберігатися на транзитному рахунку на стороні нашого фінансового партнера; - Ми отримуємо замовлення, перевіряємо наявність товару і генеруєте ТТН; - Покупець забирає посилку у відділенні, а ми отримуємо гроші через 3 дня на свій рахунок.
- Проводиться при виборі доставки транспортної компанії – перевізника. Ви платите тільки при отриманні товару – жодних передоплат. При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти (за тарифами Нової пошти!). Комісія 20 грн. + 2% від суми замовлення оплачується Одержувачем. Максимальна сума оплати післяплатою 5 000 грн. Якщо сума замовлення більша за 5000 грн. - Сума передоплата у розмірі доставки в обидві сторони. ВАЖЛИВО! Усі витрати пов'язані з доставкою, включаючи післяплату, оплачує Одержувач. ВАЖЛИВО! Магазин залишає за собою право просити передоплату у покупця у розмірі суми доставки в обидві сторони, якщо покупець має негативну історію покупок на порталі prom.ua або bigl.ua, а також право відмовитись у відправленні з тієї ж причини.
- Покупець може зробити оплату на розрахунковий рахунок UA323052990000026007001102668 у банку КБ "ПРИВАТБАНК". Єдиний податок ФОП 2-а група.
- Адресна доставка Нової Пошти можлива при 100% оплаті замовлення. ВАЖЛИВО! Усі витрати пов'язані з доставкою оплачує Одержувач.
Гарантія:
На наші товари надається гарантія від 14 днів до 3 місяців. Терміни та умови залежать від політики виробника на цей вид товару або його комплектуючі.
Обмін та повернення товару, купленого в інтернет-магазині ibox-shop.com.ua, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Додаткову інформацію щодо обміну та повернення товару можна отримати за телефоном +38(099) 260-20-20
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Обмін та повернення товару, купленого в інтернет-магазині ibox-shop.com.ua, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Додаткову інформацію щодо обміну та повернення товару можна отримати за телефоном +38(099) 260-20-20
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.